Često postavljana pitanja

Dnevna autobusna karta vrijedi za bilo koji autobus ili shuttle, za po jednu vožnju u oba smjera na datum za koji je kupljena karta.

Datum polaska ili povrataka može se promjeniti putem linka dobivenog na vaš email, najkasnije do 2 dana prije samog datuma putovanja.

Elektronske autobusne karte moguće je kupovati sljedećim karticama: American Express, Master Card, Visa, Maestro, Discover, te Diners.

Ukoliko ne možete pronaći vašu kupljenu kartu u pretincu dolazne pošte, provjerite pretinac neželjene pošte (spam folder).
Ukoliko se vaša karta ne nalazi niti tamo, molimo vas da kontaktirate Pleso prijevoz na plesoprijevoz@plesoprijevoz.hr sa istog e-maila s kojeg ste kupili kartu, te nam pošaljite potvrdu kupovine od T-coma.

Ukoliko se vaša karta ne otvara ispravno, molimo vas da preuzmete najnoviju verziju Adobe Pdf Reader-a sa ovog Linka

Autobusna karta se može kupiti putem R-1 računa. Prilikom kupnje, označite polje R-1, te popunite podatke o firmi na isprintanoj karti.

Putnici koji nemaju mogućnost kupnje voznih karata online, istu mogu kupiti virmanskom uplatom radnim danom do petka do 13:00 sati uz OBAVEZNU telefonsku provjeru raspoloživosti mjesta u vozilu prije uplate. Potvrdu uplate do tog vremena poslati e-mailom ili faxom. Putnici koji kartu kupuju VIRMANOM nužno moraju čitko navesti ime putnika i adresu, OIB (upisati u “poziv na broj primatelja”) datum i relaciju (upisati u “opis placanja”).

Shuttle transfer možete naručiti putem forme za Shuttle transfer.

NISTE PRONAŠLI ODGOVOR?

Kontaktirajte nas!

Pišite ukoliko naiđete na poteškoće, nepoznanice ili Vas zanima neka dodatna usluga.